Autor: Maarit Eerme • 18. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ehitusketid on kampaaniatega liiale läinud
Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luzhkov,, et ehitukaupluste ketid on allahindluskampaaniatega liiale läinud.
„Kui vaadata ehituspoode, siis nad on vajunud soodushinna mülkasse,“ ütles Luzhkov. Ta rääkis, et seal käivad võidupakkumised, et kes suudab pakkuda suuremat allahindlust.
„Seal peaks toimuma mingisugune muudatus, kuna allahindlust ei saa anda lõpmatuseni.“ Luzhkovi hinnanul on 30% allahindlus juba selle sektori kohta juba kriitiline.
Kuula intervjuud Magnus Luzhkoviga alates 58.30.