Kantar Emor: Eesti elanike lemmik kaubandusettevõtted on Selver ja Maxima

Selver
Selver

Kantar Emori tänavu aprillis läbi viidud uuringust selgub, et Eesti inimestele enim meeldivate brändide edetabelit juhib jätkuvalt Kalev. Teisele kohale on tõusnud YouTube. Üsna ligilähedase eelistajate osakaaluga mahuvad esikümnesse veel ERR, Selver, Google, Swedbank, Farmi, Telia, Maxima ja Facebook.

„Kalev on edetabeli tipus püsinud läbi kõigi aastate, mil Kantar Emor on sarnasel metoodikal põhinevat uuringut läbi viinud, s.o alates 2009. aastast,“ sõnas Emori uuringuekspert Katrin Männaste. „Kui kahel eelnenud aastal tuli Kalevil esikohta sisuliselt Google’iga jagada (nende meeldivushinnang oli ligilähedane), siis nüüd on Google edetabelis mõnevõrra langenud. Edetabeli eesotsas, 25 meeldivaima brändi seas on aga jätkuvalt kõige enam nn digimeedia ja -meelelahutuse brände, neist kõrgeimale positsioonile jõudnud YouTube toetub eeskätt suurelepopulaarsusele noorte meeste seas.

“Toidubrände on viimasel paaril-kolmel aastal jõudnud edetabelisse varasemast vähem. Aastatagusega võrreldes on aga olulisema positsioonitõusu läbi teinud Farmi. Teistest esikümne brändidest saab suuremaks tõusjaks lugeda veel Maximat.

Esikümnest langesid välja Gmail, Skype, SEB ja ETV. Viimati mainitu puhul mõjutas langust ERR-i kui katusbrändi lisamine brändinimekirja, ERR jõudis edetabelis kõrgele kolmandale kohale.

Brändide eelistuse edetabel

 Brändid TOP 10 2018  Brändid  Top 10 2017 

Kalev

 1. Google   1.
 YouTube 2.  Kalev  2. 
ERR  3.  Swedbank  3. 
Selver  4.  Youtube 4.
Google  5.  Telia  5. 
Swedbank  6.  Selver  6. 
Farmi  7.  Gmail 7. 
Telia  8.  Skype  8. 
 Maxima 9.  ETV  9.
Facebook 10. SEB 10.

„Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 157 nimetuse ja logo seast,“ selgitas Männaste. „Nimekirja aluseks on Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringu alguses kaardistame igal aastal meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et järgmises uuringulaines oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat nimekirja.

Uuringus osales 1016 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara