Soomlased ostavad riideid hüpermarketist

Prisma
Prisma

Soome elanikud kulutasid mullu riietele ja jalanõudele kokku 4,6 miljardit eurot, vahendab rahvusringhäälingu Yle uudisteportaal. Järjest menukamad riiete ostmise kohad on aga hüpermarketid, selgub Soome kaupmeeste liidu andmetest.

Riieteostu kohana on kõige eelistatumad kaks suurt hüpermarketiketti: kontsernile S-ryhmä kuuluvast Prisma ketist ja Keskole kuuluvast K-Citymarketist. Alles kolmandal kohal on riietekauplus, Rootsi H&M (Hennes & Mauritz), millel on Soomes üle 50 poe.

Soome kaupmeeste liidu andmeil erinevad eelistused vanusegrupiti, aga ka piirkonniti. Näiteks alla 35aastased naised ostavad riideid enamjaolt rahvusvahelistest kettidest, üle 35aastased aga eelistavad super- ja hüpermarketeid, aga samas ka butiike.

Meeste seas on enim levinud riiete ostmine spordiriiete kauplusest. Liit märgib, et seejuures on meesteriided Soomes keskmiselt 24% kallimad kui naiste omad. Kuid naised ostavad meesteriideid rohkem kui mehed ise: eelmisel aastal kulutas 45% naistest raha ka meeste garderoobikaupadele, kusjuures meestest ostis endale mullu uusi riideid 14%.

Suurimad riieteostjad on 50- kuni 79aastased naised, kinnitas uuring.

Eelmisel aastal kulutasid Soome elanikud riietele ja jalanõudele kokku 4,6 miljardit eurot, mida on protsendipunkti võrra rohkem kui aasta varem. 43% sellest turust on spetsiaalsete riidekaupluste, 21% super- ja hüpermarketite käes.

Suurima hüppe tegid aastaga välismaa internetipoed, mille osa kasvas 14 protsendile, samuti on tõusnud eraettevõtjate osakaal, mis on Soome turul 2 protsenti.

Kust soomlane riideid ostab?

1. Prisma

2. K-Citymarket

3. Hennes & Mauritz (H&M)

4. Tokmanni

5. Zalando

6. Intersport

7. Dressmann

8. Sokos

9. Stadium

10. Stockmann

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara