Liviko sai Rémy Cointreau grupi toodete esindusõiguse Baltimaades

Prantsuse konjaki- ja bränditootja Rémy Cointreau grupp valis enda Baltimaade ametlikuks esindajaks ja maaletoojaks Liviko. Lätis hakkab Rémy Cointreau gruppi esindama AS Liviko tütarettevõte SIA Liviko, Leedus UAB Liviko.

„Koostöö maailmakuulsa joogitootjaga on meie jaoks suur au ja ka oluline töövõit. Lepingu sõlmimiseks tuli meil rinda pista konkurentidega kolmest riigist ning meil on hea meel, et Liviko potentsiaali partnerina on taas märgatud,“ ütles AS Liviko juhataja Janek Kalvi.

„Liviko on pikaaegsete kogemustega, võrdselt tugevalt esindatud kõigis kolmes Balti riigis ja Rémy Cointreau premium-brändid sobivad ideaalselt Liviko tooteportfelli. Oleme kindlad, et tulemas on edukas ja viljakas koostöö,“ ütles Rémy Cointreau grupi Ida- ja Põhja-Euroopa piirkonna tegevdirektor Leszek Karpowicz.

Liviko valikusse lisandub Rémy Cointreau grupi sortimendist kümme tipptoodet: LOUIS XIII konjak, Rémy Martin konjak, Metaxa brändi, St-Rémy brändi, The Botanist džinn, Mount Gay rumm, Bruichladdich’i šoti viski, Port Charlotte’i viski ja Octomore viski ning Cointreau liköör.

„Rémy Cointreau gruppi kuuluvad maailmatasemel super-premium kaubamärgid, mis on oodatud ja suurepärane täiendus meie hoolikalt valitud tooteportfelli, eriti just konjakite ja brändide kategoorias,“ ütles Kalvi.

Rahvusvahelistest alkoholitootjatest esindab Liviko nii Eestis, Lätis kui ka Leedus Bacardi-Martini gruppi ja Nemiroff Vodkat ning tuntud veinimaju, nagu Hardy’s, Louis Jadot, Marques de Caceres, Saint Clair, Rocca delle Macie, Carmen, Marani ja Canti.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara