Autor: Kaubandus.ee • 7. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

PEPCO avab homme esimesed poed

Homme, 8. juunil avatakse Tallinnas Nautica ja Magistrali Keskuses Eesti esimesed jaemüügiketi PEPCO kauplused. Eesti on järjekorras kümnes riik, kus kett kanda kinnitab ning järgmise aasta jooksul plaanitakse siin avada veel kümme kauplust.

Eestisse laieneval PEPCO jaemüügiketil on täna ligi 1400 kauplust nii Kesk- kui ka Ida-Euroopa riikides. Lähima kolme aasta jooksul plaanitakse Eestis avada kokku 30 kauplust ning palgata siit ligi 200 inimest.

PEPCO kaubavalikus on peamiselt laste-, naiste- ja meesterõivad, aksessuaarid, mänguasjad, dekoratiivesemed, majapidamiskaubad ning kodutekstiil. Ligi 60 protsenti kaubavalikust moodustavad rõivad ja jalanõud ning 40 protsenti muud tarbekaubad. Kõik kaubad on spetsiaalselt valitud nii, et pakkuda kliendile võimalikult soodsat hinnaklassi. .

“Oleme elevil, et oma järjekordsed poed just Eestis avada saame,” ütles PEPCO Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni tegevjuht Marcin Stanko. “Eesti turg on põnev ja pakub meile kindlasti uusi perspektiive. See on kogu meie keti jaoks oluline arenguhüpe, sest nüüd oleme esindatud kõigis Balti riikides – Lätis, Leedus ja Eestis.”

PEPCO teatas oma plaanist laieneda Eestisse tänavu veebruaris. Alates sellest on jaekett laienemisplaane jõudsalt ellu viinud ning lähtuvalt sellest on järgneva kolme aasta jooksul plaanis avada ligikaudu 30 uut kauplust ning palgata üle 200 töötaja. Kaupluste asukohaks on linnad, kus elab enam kui 10 000 inimest. Hetkel tegeletakse esimese kümne poe arendamisega, mis avatakse järgneva 12 tegutsemiskuu jooksul.

“Aasta jooksul avame Eestis kümme poodi, mis asuvad peamiselt suuremate linnade kaubanduskeskustes. Terviklikke lahendusi pakkuvad äripinnad, kus tegutsevad nii toidukohad kui ka jaekauplused, on end meie poodide asukohana õigustanud juba mitmetes teistes Kesk- ja Ida-Euroopa riikides ning ma olen veendunud, et sellised lahendused töötavad ka siin,” nentis Balti regiooni juht Aleksandr Čikaidze.

PEPCO on Euroopa jaemüügikett, mis pakub soodsa hinnaga rõiva- ja tarbekaupu. PEPCO poed, mida on kokku ligi 1400, asuvad Tšehhis, Ungaris, Poolas, Slovakkias, Horvaatias, Sloveenias, Rumeenias, Lätis ja Leedus. Kaubamärk loodi 2004. aastal Poolas ning võitis kohe tarbijate poolehoiu. Sellest ajast saadik on jaekett jõudsalt oma tegevust laiendanud ning pakub täna Euroopas tööd enam kui 12 000 inimesele. Ühes kuus külastab PEPCO kauplusi rohkem kui 12 miljonit klienti.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757