Autor: Maarit Eerme • 8. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pepco vallutab odavate hindadega Eestit

Poola odavate kaupade jaeketi Pepco Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni tegevjuht Marcin Stanko ütles, et ettevõttel on paari aastaga plaanis Eestis avada 30 kauplust ning esimese tegevusaasta käibeks ennustavad nad 14-15 miljonit eurot.
Marcin Stanko
Foto: Raul Mee

Otsus Baltikumi laieneda oli nende jaoks lihtne, mille nad tegid regiooni põhiselt. „Eesti üksinda ei ole suur riik, kuid siiski on siia investeerimine oluline,“ ütles Stanko. Ta lisas, et Baltikumi tulek on ettevõtte arenguks hea samm.

Käesoleva aasta lõpuks on ettevõttel plaanis avada 7 uut kauplust ning järgmise aasta suveks on ettevõttel 10 kauplust. „Täna on meil leping sõlmitud 7 rendipinnaga. Järgmise kaupluse avame september-oktoober,“ rääkis ta.

Järgmine kauplus avatakse Kuressaares. Seejärel on ettevõttel plaan avada kauplused Tartus ning Narvas. „Oleme avatud pakkumistele, et leiaksime enda kauplustele head pinnad.“ Stanko sõnul ei pea nende kauplus asuma suures kaubanduskeskuses vaid sobivad ka väiksematesse keskustesse, kuna Pepco kauplused lisavad väärtust.

Stanko ütles, et ühe kaupluse avamisse investeerivad nad umbes 300 tuhat eurot.

„Kesk-Euroopa ettevõttena ei ole me siin väga tuntud. Kuid hakkame siin enda tuntust kasvatama ja brändi ehitama,“ ütles Stanko. Ta lisas, et kui inimesed tulevad meie kauplusesse, siis nad näevad, et siin on soodne.

„Ma arvan, et me oleme erilised. Me pakume head valikut kaupa ja häid hindu. Me usume, et kliendid otsivad häid hindu,“ rääkis Stanko. Tema sõnul on klientidele väga oluline, kuidas kaubad on välja pandud ning neile meeldivad modernsed kauplused. „Samuti on nende jaoks oluline, et nad maksaksid soovitud toodete eest võimalikult vähe.“

Stanko sõnul on nende kõige suuremad konkurendid teised soodsad rõivakauplused ning Koduekstra, kes on turul juba väga pikka aega olnud. „Soovime olla tugevamad ning atraktiivsemad klientidele just hindade poolest,“ sõnas ta ning lisas, et H&M ning LPP Retail kauplused ei ole nende jaoks otsesed konkurendid, kuna tegutsevad teises segmendis.

Ta lubas, et hoiavad hinnad igas riigis samad ning sama on ka kõikide kaupluste väljapanek, kommunikatsioon ning sortiment. „Kui inimesed kulutavad raha Pepco kaupluses, siis saavad nad järelejäänud raha kulutada mujal.“

Esimese tegevusaastaga ootab Stanko 8 kaupluselt käivet kokku 14-15 miljonit eurot. „Kui tuleb rohkem kauplusi, siis iga aasta plaanime käivet kahekordistada,“ sõnas Stanko.

„Me vaatame, mis on konkreetse turu palga standart ning proovime sellele lisada 10-15% juurde. Lisaks on meil ka boonussüsteem ning muud hüved,“ rääkis Stanko. Lisaks on töötajatel võimalik ettevõtte siseselt areneda ning ametiredelil tõusta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757