Kantar Emor: Kõige tuntum e-pood on Kaup24

Kantar Emori äsja valminud e-kaubanduse trendiuuringust selgub, et kõige tuntum e-pood on Kaup24, mida teab spontaanselt nimetada 35% Eesti elanikest. Aastaga on Kaup24 tuntus ja edumaa teiste e-poodide ees veelgi kasvanud.

Hansapost järgneb liidrile olulise vahega – seda teab spontaanselt nimetada 21% Eesti elanikest, Hansaposti spontaanne tuntus ei ole aastaga muutunud. Kolmandal kohal on kaubandushiid Aliexpress, mida nimetab spontaanselt 18% elanikest ning nende tuntus püsib teist aastat samal tasemel. Spontaanse tuntuse esikümnesse jõudsid veel Amazon, eBay, Euronics, On24, Osta, Selver ja 1a.

Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi sõnul on tuntuse esikümnes juhtkohtadel olevate internetikaubamajade fenomeniks lai kaubavalik, soodne hinnatase, atraktiivsed eripakkumised ning üldine meediaaktiivsus. „Nii Kaup24 kui ka Hansapost eristuvad teistest kodumaise kuvandiga e-poodidest oluliselt suuremate meediapanuste poolest, mis hoiab neid pidevalt pildil ja tarbija tähelepanuväljas.“

Spontaanselt tuntuimad e-poed:

1. Kaup24

2. Hansapost

3. Aliexpress/Alibaba

4. 1a

5. eBay

6. Amazon

7. On24

8. Euronics

9. Selver

10. Osta

Jõgi selgitas, et e-kaubanduse trendiuuringus olid vaatluse all inimeste e-ostluse kogemused ja praktikad, milliseid kaupu veebist ostetakse, kodu- ja välismaiste e-poodide osakaalud, erinevate tehniliste seadmete kasutamine ostlemisel ning kaupade tagastamismugavus.

E-kaubanduse trendiuuringus kõnetasime üle 1000 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat, valim oli esinduslik vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring toimus 2018. aasta kevadel. Analüüsil kasutasime ka Kantar Emori TNSAtlase andmebaasi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara