mTasku on osutunud populaarseks

mTasku
mTasku

Selle aasta alguses alustanud mTasku uudne mobiilimakse on osutunud populaarseks ja mugavaks makselahenduseks, millega on sooritatud 2,2 miljoni euro eest oste.

mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ja Telia koostöös valminud ning LHV panga maksetarkvarale tuginev uus maksevõimalus, mis võimaldab sisestada oma panga- ja kliendikaartide andmed telefonis olevasse rakendusse. Seejärel piisab mTaskuga liitunud kauplemiskohtades ostu eest tasumiseks vaid telefonist – maksmiseks tuleb skannida kassal olev QR-kood või kasutada NFC-kiipi.

„Tegu on maksevõimaluste kaasaegseima suunaga ning oleme rõõmsad, et meie uuendustega kaasas käivad kliendid on selle nii kiiresti omaks võtnud. Tänaseks on oma Partnerkaardi mTaskusse paigutanud juba rohkem kui 15 000 inimest ning Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes on sooritatud üle 130 000 mTasku makse,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Puusepa sõnul on lähikuudel kindlasti oodata mTasku kasutajate ja maksete hulga jätkuvat tõusu, sest just suvises kerges riietuses on eriti mugav poes sisseoste teha mobiiltelefoniga, mitte rahakotti kaasas kanda.

„Meil on alguses peale plaanis olnud mTasku arendada niikaugele, et klientidel oleks võimalik ka selle rakenduse kaudu tooteid skaneerida,“ ütles Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats, ning ta lisas, et see võtab veel aega. Tema sõnul on nad Kaubamajas võtnud selge suuna digilahenduste arendamise poole, kuna kliendid ootavad neid. See on ka üks põhjus, miks nad ei ole tulnud välja võimalusega kaupluse kassast sularaha väljavõtmisega. „Sularaha hulk väheneb ning kõikide Selverites ja Kaubamajades on sularahaväljavõtmise aparaadid olemas.“

Järgmised lahendused, mida Kaubamaja plaanib mTasku rakenduses rakendada on töötajate läbipääsus süsteem, klientidele personaalsete pakkumiste saatmine, klientide poolne tagasiside ettevõttele, järjekorra numbri võtmine toidukaupluses. „Samuti arendame hetkel veebipoes mTasku makselahendust,“ sõnas Paats.

Telia Eesti ärikliendiüksuse juht Tarmo Kärsna avaldas heameelt, et mTasku on end igapäevase mobiilimakselahendusena juba kohalikul turul tõestanud. „Mai lõpuks ületas mTaskuga sooritatud maksete summa 2 miljoni euro piiri ning meil on hea meel näha, et koostöös heade partneritega jõuavad mobiilimaksed järjest suurema hulga eestimaalasteni. Loodetavasti saame juba lähimas tulevikus teha sama positiivse kokkuvõtte ka mTasku uue lahenduse ehk annetusvõimaluste kohta,“ märkis Kärsna.

Kärsna lisas, et suvel liitub mTaskuga suur tanklakett ning nad töötavad selle nimel, et rohkem kaupmehi leiaks mTaskust. „Meie eesmärk on, et suuremad jaeketid oleksid liidestatud.“ Tema sõnul on antud lahenduse suurimaks väärtuseks see, et kliendil on näha tehingute ajalugu ning neid hoitakse seal 2 aastat. Teine oluline väärtus on Kärsna hinnangul see, et seal sees on ka lojaalsuskaart.

mTasku uus annetamise lisafunktsioon muudab annetamise võimalikuks ka olukordades, kus sularaha pole või internetipanka sisselogimine on keeruline. Nii avanevad mTaskuga liitunud heategevusorganisatsioonidele senisest laiemad võimalused annetuste kogumisel ja heategevuskampaaniate loomisel.

mTaskus on täna lisaks Kingitud Elu ja Tallinna Lastehaigla Toetusfondile võimalik teha annetusi mitmetele teistele heategevusorganisatsioonidele nagu näiteks SOS Lasteküla Eesti Ühing, Eesti Toidupank, Eesti Lasterikaste Perede Liit ja EELK, peagi on liitumas ka Tallinna Loomaaed.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara