Autor: Äripäev • 19. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

JYSK sai Soomes hoiatustrahvi

Majapidamiskauba müüja JYSK sai Soomes 100 000 euro suuruse hoiatustrahvi eksitava turunduse eest, kirjutab Helsingin Sanomat.
Foto: Maris Ojasuu

Soome konkurentsi- ja tarbijaameti teatel märkis JYSK turundustekstis, et kampaaniatoode on kindla hinnaga müügis vaid piiratud ajal. Tegelikkuses müüdi toodet sama või peaaegu sama alandatud hinnaga mitu kuud. Sellisel viisil müüs JYSK näiteks ühte pealismadratsit 21 kampaaniat järjest poole aasta jooksul.

JYSKi Soome juht Ville Velin nimetas tarbijaameti otsust kahetsusväärseks, aga ei vaidle ameti süüdistustele vastu. „Meie protsessid pole selle koha pealt olnud täiuslikud,“ ütles ta. Tema sõnul on kampaaniad üks nende keti tugevusi, aga kampaaniate vahel tuleb ka pause pidada.

JYSK ei ole ainuke kodukauba müüja, kellega Soome tarbijakaitse rahul pole, lisab Helsingin Sanomat.

Eestis on JYSKil kaheksa poodi, neli Tallinnas, kaks Tartus, üks Narvas ja Pärnus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757