JYSK sai Soomes hoiatustrahvi

Majapidamiskauba müüja JYSK sai Soomes 100 000 euro suuruse hoiatustrahvi eksitava turunduse eest, kirjutab Helsingin Sanomat.

Soome konkurentsi- ja tarbijaameti teatel märkis JYSK turundustekstis, et kampaaniatoode on kindla hinnaga müügis vaid piiratud ajal. Tegelikkuses müüdi toodet sama või peaaegu sama alandatud hinnaga mitu kuud. Sellisel viisil müüs JYSK näiteks ühte pealismadratsit 21 kampaaniat järjest poole aasta jooksul.

JYSKi Soome juht Ville Velin nimetas tarbijaameti otsust kahetsusväärseks, aga ei vaidle ameti süüdistustele vastu. „Meie protsessid pole selle koha pealt olnud täiuslikud,“ ütles ta. Tema sõnul on kampaaniad üks nende keti tugevusi, aga kampaaniate vahel tuleb ka pause pidada.

JYSK ei ole ainuke kodukauba müüja, kellega Soome tarbijakaitse rahul pole, lisab Helsingin Sanomat.

Eestis on JYSKil kaheksa poodi, neli Tallinnas, kaks Tartus, üks Narvas ja Pärnus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara