Lexus Tallinn võitis rahvusvahelise klienditeeninduse auhinna

Kümme Lexuse diilerit üle Euroopa said Lexuse poolt tunnustatud Kiwami 2018 auhinnaga, mida antakse välja parima teeninduse eest. Ainsana Balti riikidest sai sellise tunnustuse vääriliseks Lexus Tallinn.

Juba brändi loomisest alates 30 aastat tagasi on Lexus seadnud kesksele kohale Lexuse klientide kogemuse. Sel puhul annab Lexus igal aastal Euroopa jaemüüjatele välja Kiwami auhinna, mille nimel hinnatakse kõiki Lexuse edasimüüjaid kõrgeimate standardite järgi. Sel aastal pälvis auhinna 10 ettevõtet üle Euroopa, seda enam kui 300 Lexuse edasimüüja seast.

Kiwami auhind, mis jaapanikeelsest sõnast tõlgituna tähendab "ÜLIM", tähistab Lexuse kaubamärgile omaseid külalislahkuse põhimõtteid, mõjutades lisaks oma luksusautode disainile ja jõudlusele ka kvaliteeti ja ettevõtte terviklikkust.

Jaapani omotenashi külalislahkuse traditsioone arvesse võttes läheneb Lexus klientidele individuaalselt, tunnetades kliendi soove ja vajadusi sellisel tasemel, mis lubab pakkuda igale salongi külastajale just tema jaoks sobivaimat teenindust.

2018. aasta auhinna võitjad valiti kaheastmelise hindamisprotsessi käigus, kus kontrolliti iga jaemüüja teenindusoskuste standardeid ja nende tulemuslikkust. Kvalifitseerumiseks pidid jaemüüjad tegutsema eduka ettevõttena, kus on usaldusväärne finantsstruktuur ja kus täidetakse selgelt oma äri- ja müügiplaane.

Edukate jaemüüjate juhid said auhinnad Prantsusmaal Marseille'is 1. juunil toimunud Kiwami tseremoonial, kus auhinna andis üle Lexus Europe'i juhataja Pascal Ruch.

Lexus Tallinna juhi Taavi Lepiku sõnul teeb selline auhind suurt heameelt, kuna nende igapäevane töökultuur põhineb sellel, et kliendid saaksid kogeda parimat teenindust. “Selline tunnustus on suur au, sest meie eesmärk on alati pakkuda oma olemasolevatele ja uutele klientidele parimat teenindust auto ostu käigus kui ka aastate jooksul järelteeninduses, seda tõestab ka meie aastatepikkune suhe lojaalsete klientidega,” sõnas Lepik.

Pascal Ruch ütles, et Lexuse eesmärk pole lihtsalt luua suurepärast teeninduskultuuri autotööstuses, vaid käia pidevalt ajaga kaasas ning reageerida klientide harjumuste ja prioriteetide muutustele. “Kasutades omotenashi külalislahkuse kontseptsiooni oma äritegevuse arendamisel, säilitavad meie Euroopa jaemüüjad kõrgeimad teenindusstandardid, mida omakorda toetab pühendunud meeskonnaliikmete töö," märkis ta.

Nimekiri Kiwami 2018 auhinna võitjatest:

Taavi Lepik, Lexus Tallinn, Eesti

Jean-Marie Degen?ve, Lexus Annemasse, Prantsusmaa

Andreas Stege, Lexus Forum Osnabrück, Saksamaa

Tarcisio Riva, Lexus Como, Itaalia

Tjeerd Roelofzen, Lexus Amsterdam, Holland

Michaù Akszak-Okiñczyc, Lexus Krakow, Poola

Liliya Dymova , Lexus Levoberezhny, Venemaa

Joaqu?n Meseguer, Lexus Sevilla, Hispaania

Steve Kelly, Lexus Hull, Inglismaa

Oleksii Shokh, Lexus DNIPRO Center, Ukraina

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara