Vaata, millised kaubamärgid toob T1 Eestisse

Kaubandus- ja meelelahutuskeskus T1 Mall of Tallinn avalikustas, millised on uued kaubamärgid nende keskuses, mida ennem Eestis ei ole olnud.

- parfümeeria- ja kosmeetikakaubamaja Douglas

- rõivastest Piazza Italia, Dixie, Intimissimi, Yamamay

- aksessuaaribränd Mandarina Duck

- kodukaupade kett Miniso

- lastele Brums, Original Marines, vaid lastejalatseid müüv Milani

Kinnisvaraarendaja Pro Kapital Eesti juhi Allan Remmelkoore sõnul peab reale meelelahutuspindadele keskuses olema mitmeid restorane ja tänavatoidu tüüpi einestuspaiku. „Restoranielamust nutitelefonist tellida ei saa,“ ütles ta. Remmelkoore sõnul tema ehitatav T1 keskus ka lubab. „Struktuurilt on uus keskus vääriline seisma kõrvuti mõne Dubai või Shanghai omaga,“ sõnas Remmelkoor.

Loe Äripäevast, kuidas kaubamajade uus ajastu algas kokkupõrkega.

Osale arutelus

  • Lennart Käämer

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara