Autor: Lennart Käämer • 10. juuli 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaata, millised kaubamärgid toob T1 Eestisse

Kaubandus- ja meelelahutuskeskus T1 Mall of Tallinn avalikustas, millised on uued kaubamärgid nende keskuses, mida ennem Eestis ei ole olnud.

- parfümeeria- ja kosmeetikakaubamaja Douglas

- rõivastest Piazza Italia, Dixie, Intimissimi, Yamamay

- aksessuaaribränd Mandarina Duck

- kodukaupade kett Miniso

- lastele Brums, Original Marines, vaid lastejalatseid müüv Milani

Kinnisvaraarendaja Pro Kapital Eesti juhi Allan Remmelkoore sõnul peab reale meelelahutuspindadele keskuses olema mitmeid restorane ja tänavatoidu tüüpi einestuspaiku. „Restoranielamust nutitelefonist tellida ei saa,“ ütles ta. Remmelkoore sõnul tema ehitatav T1 keskus ka lubab. „Struktuurilt on uus keskus vääriline seisma kõrvuti mõne Dubai või Shanghai omaga,“ sõnas Remmelkoor.

Loe Äripäevast, kuidas kaubamajade uus ajastu algas kokkupõrkega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757