Alpaka toodang jõuab Jaapani suurimatesse kaubamajadesse

Mitsukoshi kaubamaja Jaapanis
Mitsukoshi kaubamaja Jaapanis

Juuli lõpuni ühisrahastusplatvormil Fundwise investeeringuid kaasav eestimaine ALPAKA teatas müügilepingute sõlmimisest Jaapani suurimate kaubamajadega saabuvaks jõuluhooajaks.

2007. aastal loodud ALPAKA ühendab Andidest pärit kvaliteetse materjali minimalistliku ja selgelt eristuva põhjamaise disainikeelega, eksportides enamuse oma toodangust erinevatesse riikidesse üle maailma.

Aasta lõpus avab ettevõte oma pop-up poed Jaapani vanima kaubamaja Mitsukoshi esinduspoes, mis paikneb Tokyo ühes väärikamas kommertspiirkonnas Nihonbashis, Isetani kaubamajas Tachikawas ja Matsuya kaubamajas, mis asub Tokyo vaieldamatult eksklusiivseimas linnaosas Ginzas. Lisaks on käimas mitmed läbirääkimised teistegi kaubamajade ning luksuspoodidega eesootava sügistalvise hooajakaupade müügiks.

Jaapan on ka varasematel aastatel olnud ALPAKA üks suuremaid eksportturge, kuid äsjased müügilepingud sõlmiti peamiselt just 2017. aastal tehtud heade müügitulemuste tõttu Mitsukoshi kaubamajas. ALPAKA kaasasutaja Peeter Pappel usub, et tänu uutele müügipartneritele võib Jaapani turul peagi näha olulist käibekasvu.

"Ehkki Jaapanis traditsiooniliselt jõule ei peeta ning peamine püha on hoopis aastavahetuse paiku, on viimasel ajal jõulumüügid väga populaarseks saanud ning jõulu- ja aastalõpu kingiostuhooajal tehakse suurem osa poodide aastakäibest," lausus Pappel.

Selle uudise puhul muudab ALPAKA ühisrahastuskampaania käigus investoritele jagatavate kingituste tingimused tähtajatuks. Nüüdsest kehtib kõigile investoritele kogu investoriks olemise ajal minimaalselt 10-protsendiline ja maksimaalselt 25-protsendiline allahindlus ning investeeringuga alates 1000 eurot kaasneb kingitus. Täpne allahindlusprotsent ja kingitus sõltuvad investeeritavast summast.

Ühisrahastusplatvormi Fundwise abil kogub ettevõte investeeringuid seoses laienemisplaanidega. Investeeringute kogumise eesmärgiks on kiirendada ettevõtte käibekasvu eksportturgudel, laiendada edasimüüjate võrgustikku, kasvatada otsemüüki lõppkliendile ning täiendada tootevalikut.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara