Lidli tulek elavdab oluliselt jaekaubanduse turundust

Lidl
Lidl

Leedu Kommunikatsiooniagentuuride Liidu tegevjuht ja meediaagentuuri Vizeum juht Saulius Šukaitis ei usu, et Lidl Eestis kuidagi teisiti toimetaks, kui mujal turgudel, seega soovitab ta silma peal hoida, mida nad teevad mujal Ida-Euroopa riikides ja oodata seda sama.

"Ma pakun, et see elavdab oluliselt jaekaubanduse sektori turundust," ütles Šukaitis.

Baltikumi suurimal loovusfestivali Balticbesil esinev Šukaitis rääkis, et Leedus jõustus selle aasta alguses täielik mis tahes kujul alkoholireklaami keeld kõikides kanalites. "Sellel on tohutu (negatiivne) mõju reklaamiturule ning agentuuride ärile, sest alkoholitööstus oli oluline klient."

Tema sõnul käituvad globaalsed kliendid erinevalt, mõned kasvatavad, teised kärbivad kulutusi. "Globaalsed brändid langetavad otsuseid globaalsel tasandil. Kulutused kasvavad enamasti siis, kui uued brändid tulevad turule - näiteks kui Lidl või IKEA sisenesid Leedu turule," sõnas Šukaitis.

Tal on tunne, et jaemüügisektor on kasvamas, sest Lidl tegutseb väga konkurentsitihedal turul. "Mõned segmendid on oma tegevuse taaskäivitanud, nagu näiteks magusatööstus või isegi majapidamispaberi tootjad."

Loe pikemat intervjuud Leedu meedia- ja reklaamiturust Best-Marketingi veebilehelt.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara