Anne Vetikust sai Baltika loovjuht

Alates kevadest on Baltika Grupi uue loovjuhina tegev pikaajalise reklaami- ja produktsioonikogemusega Anne Vetik.

Eesti moe- ja aksessuaaridisaini tutvustava saate „Kapist välja“ juhina tuntust kogunud Vetik töötab välja viie Baltika brändi - Baltman, Ivo Nikkolo, Monton, Mosaic ja Bastion - reklaamkampaaniaid ning vastutab nende visuaalse identiteedi eest. Esimesi olulisemaid terviklahendusi on võimalik näha juba peatselt seoses värskete sügiskollektsioonidega.

Enam kui 10 aastat tagasi agentuuris Vatson Wunderman loovjuhina alustanud, seejärel agentuurides Idea AD ja DDB Estonia enda karjääri jätkanud Vetik on hariduselt kunstiteadlane ning aktiivne kunsti- ja kultuurikriitik, kes panustab ka vabakutselise ajakirjanikuna nii Eesti Ekspressi kui Postimehe külgedele. Olles üks esimesi naisloovjuhte Eestis, on ta võitnud rohkelt reklaamiauhindu kodumaal (sh loovusfestivalilt Kuldmuna) ja rahvusvahelistelt konkurssidelt.

Lisaks on Anne Vetik sõltumatu moe- ja kultuuriajakirja Slacker väljaandja ja peatoimetaja. 2016. aastal andis ta välja raamatu „Lolle küsimusi pole olemas“.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara