Telia Tartu esinduses on võimalik ka lõunat süüa

Kristiine keskuse Telia esinduse avamine
Kristiine keskuse Telia esinduse avamine

1. augustil avab Telia Tartus linna moodsaima telekomiettevõtte esinduse Tartu Kaubamajas, kus pakutakse esmakordselt esinduse ja kohviku koostöökontseptsiooni.

Telia Eesti jaeäri juhi Katre Liibergi kinnitusel on Tartu Kaubamajas asuv uus Telia esindus mugavam nii klientide kui töötajate jaoks. Seejuures pakutakse esmakordselt Eestis esinduse ja kohviku koostöökontseptsiooni, mis võimaldab klientidel ühildada näiteks lõunasöök ja sideoperaatori külastus.

„Kliendid saavad uues esinduses põnevalt aega veeta, sisseoste teha ning kõigile Telia teenustega seotud küsimustele vastused saada. Töötajatele meeldib aga võimalus teenindada kliente paindlikult ja personaalselt ning seda kas või esinduse diivanil istudes,“ iseloomustas Liiberg pakutavaid võimalusi.

Uuendatud esinduses on võimalik kasutada nii digitaalseid kanaleid kui ka kohapealset personaalset teenindust. Esinduse oluliseks uuenduseks on interaktiivsed puutetundlikud nutiekraanid, kus klient saab kas üksi või koos konsultandiga kasutada Telia e-poodi, tutvuda erinevate tootjate samas hinnaklassis olevate seadmetega ja neid võrrelda.

„Klientide senine tagasiside uue kontseptsiooniga esindustele on olnud väga positiivne ning esile tõstetakse nii mugavust diivanite näol kui ka uutmoodi klienditeenindust,“ lisas Liiberg.

„Oleme väga rahul, et Telia otsustas avada oma kaasaegse telekomiesinduse Tartu Kaubamajas. Uudset kliendikogemust pakkuv esindus sobib väga hästi keskuse kontseptsiooniga ning sellel on kõik eeldused kujuneda keskuse üheks tõmbenumbriks,“ ütles Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuht Kristel Liivapuu.

Tartu Kaubamaja esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti seitse esindust eesmärgiga pakkuda klientidele ja töötajatele positiivset kogemust, kasutajamugavust ja funktsionaalsust.

Ajutiselt jääb avatuks ka Telia Tasku keskuse esindus, kus kliente jäädakse teenindama eelkõige Telia põhiteenuste osas ning seadmete müük piirdub mobiiltelefonide ja arvutite müügiga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara