Itella avab Eestis ja Soomes mitmeid uusi pakiautomaate

Itella SmartPOSTi 2018. aasta esimese kuue kuu eraisikutest klientide pakimahud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 18 ning äriklientide pakimahud 22 protsenti.

“Pakimahtude suurenemise peamisteks põhjusteks on tarbijate usaldusväärsus viimase miili teenusele, e-kaubanduse jätkuv kasv ning Eesti e-kaupmeeste investeeringud veebipoodidesse eesmärgiga teha tarbijate ostukogemus veelgi nauditavamaks,” ütles Itella Estonia turundusjuht Alice Vergi.

Kui tänavu esimese kuue kuuga lisas Itella Eestisse neli uut pakiautomaati, siis teisel poolaastal plaanitakse avada uutes asukohtades veel kokku 17 pakiautomaati ning laiendada ka olemasolevaid. Kokku on ettevõttel Eestis hetkel 106 pakiautomaati.

“Just võrgustiku katvus on üks võtmetegureid, mis inimesi e-oste tegema meelitab. Erinevad uuringud kinnitavad, et kolmandik inimestest peab just pakiautomaadi kaugust töö- või elukohast kõige olulisemaks teguriks pakiteenuse puhul. Isegi olulisemaks kui tarne kiirust või hinda,” selgitas Vergi.

Veelgi aktiivsemalt käib Itella pakiautomaadivõrgustiku laiendamine Soomes, kus on plaan järgmise aasta lõpuks kasvatada see koguni 2000 pakiautomaadini. “Näeme, et Eesti kohalike e-kaupmeeste huvi oma äri laiendamise vastu eelkõige naaberriikidesse on suur. Pakkide välismaale saatmine on kasvav trend ning mahud kerkivad igakuiselt enam kui kaks korda,” lisas Vergi. Kokku on Itella koostöös partneritega loonud 43 000 pakipunktiga Euroopat katva võrgustiku. Populaarsemad sihtriigid on Rootsi, Soome, Läti ja Leedu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara