Autor: Maarit Eerme • 15. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 põhjust, miks hulgikaupmehel on tarvis kategooriajuhtimist

Kategooriajuhtimise koolitaja ning Selveri ostudirektor Katrin Riisalu toob välja 5 head põhjust, miks hulgikaupmehed ja toidu- ning joogitootjad peavad ka enda äris mõtlema kategooriajuhtimise peale.
Foto: Pixabay.com

- Seeläbi on võimalus leida enda ettevõtte konkurentsieelis, rakendades erinevaid kategooriajuhtimise kontseptsiooni osi võttes arvesse ettevõtte arengustrateegia.

- Võimalik luua ja määratleda kategooriaid vastavalt nende olemusele ja saadavale kasule ning luua igale kategooriale kindel tegevusstrateegia, mis lähtub lõpptarbijast.

- Aitab lihtsamalt kategooriaid juhtida, tooteid hinnastada ja eksponeerida.

- Võimalik teha õigeid otsuseid, mis aitavad tuua ettevõttele paremad tulemused.

- Aitab luua süsteemi tänastesse tegevustesse, kuna sageli tehakse asju mehaaniliselt või nii nagu on õpetatud teadmata, milleks see vajalik on.

Tutvu Kategooriajuhtimise koolitusega SIIN ning registreeru.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757