Kõhutunde pealt ei tohi Amazoni müüma minna

Äripäeva raadio uues saatesarjas "Müügiminutid" ütles Digital Merchant juht Mihkel Moosel, et lihtsalt kõhutunde pealt ei tohi Amazoni müüma minna, see peab olema matemaatiliselt arvutatud otsus.

„Amazonis oma tooteid müüa on väga hea mõte ning suund, kuhu peaks minema,“ sõnas ta. Kuid lisas kohe, et kõik ettevõtted ja tooted ei sobi, kuna Amazon on eelkõige otsingumootor. „Kui ei ole piisavalt palju otsingumahtu ehk inimesi, kes kirjutaksid märksõna otsingusse, mis iseloomustab toodet, siis ei saa ka müüki toimuda.“

Mooseli sõnul on kõige suurem viga see, et kui minnakse Amazoni müüma ilma turuanalüüsi ja –uuringut tegemata. Selle jaoks soovitab ta erinevaid tööriistu googeldada. „See on ettevõtetel olnud kõige suurem takistud ja komistuskivi. Lihtsalt kõhutunde paele ei tohi minna Amazoni, see peab olema matemaatiliselt arvutatud otsus olema.“

Tema hinnangul saab laias laastus Amazonis müüa peaaegu kõike. „Eelkõige lähevad tarbekaubad hästi peale.“

Mihkel Moosel on Amazonis müünud 2,5 aastat ning on Amazoni agentuuri Digital Merchant asutaja. Selle aja jooksul on ta teinud Amazonis enam kui miljoni jagu käivet ning ehitanud üles nii isikliku kui ka mitme kliendi Amazoni poed, millest kaks parimat teevad kokku üle 150 000 USD igakuist käivet. Mihkel on müünud enam kui 50 eri toodet seitsmel erineval Amazoni turul.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara