Kui oluline on, et tippjuht oleks aegajalt ka klienditeenindaja rollis?

Elina Ojastu
Elina Ojastu

Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis teeninduskonsultant ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Elina Ojastu, et kindlasti on hea, kui tippjuht oleks aeg ajalt ka teenindaja rollis, saamaks reaalselt aru, mida see tähendab.

Kui tippjuht on ettevõtte ajaloos ainult üks kord teenindaja ametis, siis ei ole sellest Ojastu sõnul kasu ning see on ainult PR kampaania. „Kuid ma näen, et kui see on muutunud standardiks ning kontor koos tippjuhiga paneb vähemalt kord aastas kaupluses kliente teenindades käed külge. Siis on näha, et teenindajad tunnetavad, kuidas juhid saavad aru, kuidas asjad käivad. Nad satuvad samadesse olukordadesse, mis teenindajad ning näevad, kui keeruline see teinekord on,“ rääkis Ojastu.

Erinevatel ametitel on erinevad fookused ning anded. „Kui oled klienditeenindaja, siis sinu eesmärk on teenindada kliendid ära ning meeldida inimestele. Tippjuht ei saa aga võtta fookusesse inimestele meeldimise, sest ta ei saa teha selliseid otsuseid, mida ta peaks tegema,“ ütles ta.

See, mis teeb ühest inimesest hea teenindaja ning kuidas ettevõtted võiksid head teenindust saada. Juttu tuleb nii värbamisest, koolitamises, siseõhkkonnast ning motivatsioonist.

Kuula hommikuprogrammi alates 21.20

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara