Autor: Kaubandus.ee • 5. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui oluline on, et tippjuht oleks aegajalt ka klienditeenindaja rollis?

Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis teeninduskonsultant ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Elina Ojastu, et kindlasti on hea, kui tippjuht oleks aeg ajalt ka teenindaja rollis, saamaks reaalselt aru, mida see tähendab.
Elina Ojastu
Foto: Eiko Kink

Pane ennast kirja 28. märtsil toimuvale Elina Ojastu koolitusele "Kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks? Kuidas targasti juhitud teenindus müüb rohkem kui kõige parem müük?" Tutvu koolitusega SIIN.

Kui tippjuht on ettevõtte ajaloos ainult üks kord teenindaja ametis, siis ei ole sellest Ojastu sõnul kasu ning see on ainult PR kampaania. „Kuid ma näen, et kui see on muutunud standardiks ning kontor koos tippjuhiga paneb vähemalt kord aastas kaupluses kliente teenindades käed külge. Siis on näha, et teenindajad tunnetavad, kuidas juhid saavad aru, kuidas asjad käivad. Nad satuvad samadesse olukordadesse, mis teenindajad ning näevad, kui keeruline see teinekord on,“ rääkis Ojastu.

Erinevatel ametitel on erinevad fookused ning anded. „Kui oled klienditeenindaja, siis sinu eesmärk on teenindada kliendid ära ning meeldida inimestele. Tippjuht ei saa aga võtta fookusesse inimestele meeldimise, sest ta ei saa teha selliseid otsuseid, mida ta peaks tegema,“ ütles ta.

See, mis teeb ühest inimesest hea teenindaja ning kuidas ettevõtted võiksid head teenindust saada. Juttu tuleb nii värbamisest, koolitamises, siseõhkkonnast ning motivatsioonist.

Kuula hommikuprogrammi alates 21.20

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757