Autor: Kaubandus.ee • 5. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallink täiendab frantsiisiportfelli uute moebrändidega

Tallink Grupp sõlmis eelmisel nädalal frantsiisilepingu ettevõttega Bestseller Finland OY, millega omandas moebrändide Jack & Jones ning Vero Moda esindusõigused Eestis. Frantsiisilepingu alusel alustab Tallink Grupp kahe uue kaupluse opereerimist Tallinna kaubanduskeskustes.
Foto: Caro / Andreas Bastian/Scanpix

Uus frantsiisileping on Tallink Grupi jaoks sel aastal juba teine säärane tehing, millega arendatakse partnersuhteid tuntud brändidega. Veebruaris omandas kontsern globaalselt tuntud kaubamärgi Esprit frantsiisiõigused Eestis ning opereerib brändi kolme esinduskauplust Tallinnas Ülemiste Keskuses ja Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses ning Tartu südalinnas Kvartali kaubanduskeskuses.

Tallinki kaupluste ja restoranide kogukäive ületab aastas 500 miljonit eurot ning moodustab 56% ettevõtte kogukäibest.

„Kaubandusel on Tallink Grupi edukuses väga oluline roll,“ lausus Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene. „Meie kauplustes merel on esindatud kümned tugevad kaubamärgid. Kaubanduses pakutava tootevaliku arendamine on meie igapäevane töö. Lisaks pardakaubandusele oleme juba aastaid tegelenud ka kaldakaubandusega. Usume, et nüüdsest viis uut kauplust Eestis on alguseks meie kaldakaubanduse edasisele arengule, mille kohta on uudiseid tulemas kindlasti veel,” lisas Nõgene.

„Jack & Jones ning Vero Moda on mõlemad tuntud rõivabrändid, mis on Eesti turul juba pikki aastaid klientide seas populaarsed olnud. Nende kahe brändi lisamine mitmekesistab meie brändiportfelli ja suurendab meie klientidele pakutavat kaubavalikut,“ ütles Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.

Pärna sõnul on tihedam koostöö Esprit’i kaubamärgiga selle aasta veebruarist Tallinkile poole aasta jooksul andnud väärtuslikke kogemusi ning teadmisi kontserni kaldakaubanduse arendamiseks. „Kindlasti ei jää need kaks frantsiisilepingut meie jaoks viimaseks ning juba täna on meil silmapiiril paar potentsiaalset tulevast partnerit,“ sõnas Pärna.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757