Monton on nüüdsest müügil ka Horvaatias ja Sloveenias

Eesti moebränd Monton on nüüdsest esindatud Horvaatia ja Sloveenia suurimates kaubamajades. Kaubamärgi esinduspinnad avati nii Mariboris, Ljubljanas kui ka Rijekas.

Uutele turgudele sisenemine sai võimalikuks tänu juulikuus Balkanimaade juhtiva jaekabandusettevõttega Montecristo SL. d.o.o. sõlmitud koostöökokkuleppele.

Baltika soov on kasvatada jõuliselt müüki välisturgudel, mistõttu ongi võetud eesmärgiks leida uusi koostööpartnereid ning panustada tõhusamalt eksporditegevustesse. Sloveenia ja Horvaatia esinduspindade avamine on üks esimesi näiteid värskendatud ekspordistrateegia rakendamisest.

Baltika ekspordidirektori Raivo Videviku sõnul on uutele turgudele laienemine Eesti edukaima moebrändi jaoks väga oluline samm, võimaldades olla paremini esindatud piirkonnas, kus aasta tagasi avati Serbias frantsiisipood. „Kolmeks hooajaks sõlmitud kontsessioonilepingu eesmärk on pakkuda kohalikele klientidele midagi uut ja põnevat, suurendades samal ajal ka jaemüüki ning leides loodetavasti uusi võimalusi frantsiisimüügiks tulevikus,“ täiendas Videvik.

Baltika Grupp on Baltikumi moedisainiettevõte, mis tegutseb juba alates 1928. aastast. Monton loodi 2002. aastal, mil Baltika Grupp lansseeris uue rahvusvahelise moebrändi esialgu enda viiel kesksel jaeturul – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Ukrainas. Tänaseks päevaks tegutseb Monton juba 12-s riigis üle maailma.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara