Tradehouse uus turundus- ja müügijuht vahetas kino ilu vastu

Septembri teises pooles alustas Tradehouse Ilukaubamaja turundus- ja müügijuhina Liis Mengel, kelle koordineerida jääb ettevõtte turundustegevus ning uue konverentsi- ja koolituskeskuse käivitamine.

„Viimased 10 aastat kuulus mu hing kinomaailmale, kus Forum Cinemas kinodega sai veedetud väga elamuste rohke aeg. Aeg täis kirge, rõõme ning arenguid aga tundsin, et nüüd tahaks edasi liikuda ning just ilumaailm oli see, mis pani mu südame kiiremini põksuma. Ilu on valdkond, mis areneb hetkel tohutu kiirusega ja ei jäta kedagi külmaks, ei meest ega naist - tunnen suurt väljakutset panustada oma teadmiste ja oskustega uutesse põnevatesse arengustesse koos Tradehouse’ga,“ kommenteeris Mengel.

Teda paelub Tradehouse’i meelestatus uuendustele ning kirg olla teistest sammukese ees. Viimastel aastatel on ettevõte panustanud uute poodide kui ka koolituse valdkonnale.

„Teinud eelnevalt Liisiga kinopäevilt edukalt koostööd, siis olen veendunud, et tema planeerimis- ja projektijuhtimise pädevus on see, mida meie tiim hetkel vajab. Vähesed suudavad projekte efektiivselt ja eesmärgipäraselt juhtida“ kommenteeris Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp. „Pean üheks oma olulisemaks eesmärgiks just võtmeisikute värbamist ning uue kompetentsi toomist ettevõttesse. Usun, et Liis ei vea meid alt.“

Käesoleva aasta juunis Peterburi tee 7700 m2 peahoone avamisega laiendas Tradehouse veelgi oma haaret ja positsiooni, olles üks Põhjamaade suurimaid professionaalsete ilutoodete edasimüüjaid ja maaletoojaid. Tradehouse OÜ numbrites: müügikäive 14 miljonit eurot (2018 aasta prognoos), enam kui 4600 m2 müügipinda ja ettevõttes on enam kui 110 töötajat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara