Matsimoka: mutt ja lett tüüpi lahendused edu ei too

Müügitegu 2018 finalist ja Matsimoka üks asutajatest Sten Inno räägib, kuidas nad vorstitootmiseni jõudsid ja kuidas neil õnnestus müügikäivet enam kui kahekordistada.

Inno sõnul sai kõik alguse ideest tuua turule kvaliteetne lihatoode. Selle aluseks oli omakorda 10-15 põhimõtet. „ Eestil ei ole vaja järjekordset saastatootjat. Seega võtsime algusest peale eesmärgiks kasutada vaid kvaliteetset toorainet naturaalses kestas,“ tõi Inno ühe näite. Lisaks on nende tootes palju käsitööd ning teadlikult keskenduti sellistele tehnoloogiatele, mida suured tegijad ei saa või ei taha kasutusele võtta.

Üks asi on toode, aga sama oluline on selle toote müük. Matsimoka on valinud müügiks eristuva strateegia, nad ei pakkunud kuni viimase ajani oma lihatooteid läbi suurte jaekettide, vaid otsustasid luua tugeva brändi läbi iseseisva müügivõrgu suurtes kaubanduskeskustes. Rimiga on nad küll täna koostööd alustamas, kuid Müügitegu 2018 finaali tõi Matsimoka just nn müügisaarte edu. „Suhteliselt absurd oleks minna tundmatu brändiga kusagile suurde jaeketti. Me võime ju sinna sisse saada, aga peagi tuleb see kaup meile riknenud kujul tagasi,“ põhjendas ta.

Vaata Äripäeva teemaveebist BestSales.ee videot Sten Inno värvikast esinemisest Müügijuhtimise aastakonverentsil, kus ta muuhulgas toob käibele uue müügitermini „mutt ja lett“, räägib äriidee sünniloo ning viitab tulevikuplaanidele panna müügisaared edaspidi frantsiisina tegutsema.

Osale arutelus

  • bestsales .ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara