Autor: Kaubandus.ee • 3. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TTÜ võtab esimese kõrgkoolina kasutusele iseteenindus-kassa

Tallinna Tehnikaülikooli sööklasse paigaldati eelmine nädal iseteeninduskassa, millega soovitakse vähendada pikki lõunapauside järjekordi ning lahendada põletav probleem - tööjõupuudus teenindussektoris.

„Uudse konseptsiooniga tahame oma klientidele pakkuda oluliselt kiiremat teenust, mis peaks lõunapausi ajal tekkivaid kassajärjekordi vähendama 1/4 võrra. Pikkade järjekordade põhjus on lihtne: TTÜ-s on ainuüksi töötajaid üle mitme tuhande, kes kõik üsna ühel ajal lõunat sööma lähevad," ütles Eesti koolidele ja lasteaedadele toitlustust pakkuva ettevõtte Dussmann toitlustusjuht Indrek Liiv.

Nad täielikult iseteeninduskassadele üleminekut ei planeeri, sest teenindajate roll on oluline ja söökla külastajatele peab jääma võimalus oma ostude eest sularahas tasuda.

Liiva sõnul on TTÜ söökla Dussmanni jaoks esimene haridusasutus, kus on kasutusele võetud mehitamata makselahendus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757