Autor: Kaubandus.ee • 4. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hollandi suurima toidukaupluste keti 3 digitaalset lahendust

Hollandi suurim toidukaupluste kett Albert Heijn on hiljuti võtnud kasutusele kolm digitaalset uuendust, mille võtmesõnadeks on uudne makseviis, läbipaistvus ja isikupära.

Esimesed kassavabad poed Amsterdamis

Pärast edukat pilootprojekti avas Albert Heijn oma esimesed kaks kassavaba kauplust Amsterdami Ülikooli haiglas. Veel üks kassavaba kauplus avatakse Amsterdami keskraudteejaamas.

Sama tehnoloogia võetakse tulevikus kasutusele kõigis 80-s Albert Heijni mugavuspoes.

Kauba eest tasumiseks peavad kliendid spetsiaalse „tap to go“ maksekaardiga puudutama poeriiuli küljes olevat elektroonilist hinda või kasutama Android-telefoni rakendust. Kümne minuti pärast arvatakse kauba hind automaatselt kliendi pangakontolt maha.

Tulevikus laiendab ettevõte maksevõimalust ka iOs ja Windows operatsioonisüsteemiga mobiiltelefonidele.

"Me soovime pakkuda oma klientidele suurt valikut, kvaliteeti ja mugavust alati ja igati. "Tap to go" tõstab selle mugavuse täiesti uuele tasemele. Lõppude lõpuks, kellele meeldib kassajärjekorras oodata?“ kommenteeris uuendust ettevõtte peadirektor Jan-Willem Dockheer.

Refresco apelsinimahlad plokiahelas

Albert Heijni üheks koostööpartneriks on Refresco, maailma suurim jookide villija, mille eesmärgiks on suurendada private label apelsinimahla päritolu läbipaistvust.

Skännides mobiiliga apelsinimahla pakendil olevat QR-koodi saavad kliendid vaadata videot orgaanilise apelsinimahla teekonnast poeriiulile.

Alberti Heijni kommertsdirektor Marit van Egmond ütles, et tarneahela läbipaistvus muutub üha olulisemaks. „Me ise teame kõiki etappe, mida meie kaup tarneahelas läbib ja millega tagatakse, et kauba tootmisel ei kahjustata inimesi, loomi ja keskkonda. Nüüd soovime näidata neid etappe ka meie klientidele avatult ja läbipaistvalt".

Isikupärased veebis ettetellitavad tordid

Lisaks pakub Albert Heijn nüüd isikupäraseid veebis ettetellitavaid torte.

Kliendid saavad tordi tellimisel sisestada tordi suuruse (kuni 32 inimesele) ja isikupärastada seda fotode, tekstide või kleebistega. Kojutoomisteenus üle kogu Hollandi esmaspäevast laupäevani maksab 5 eurot.

Sama veebisaidi kaudu saab klient tellida ka keti populaarseid saiakesi ja desserttoite.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757