Autor: Kaubandus.ee • 11. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lasnamäe Centrumit on 15. aasta jooksul külastanud 60 miljonit klienti

15 tegutsemisaasta jooksul on piirkonna majanduses ja jaekaubanduses võtmerolli mänginud Lasnamäe Centrumis käinud üle 60 miljoni külastaja.

Lasnamäe Centrumi avamisega leidis Lasnamäele tee 60 jaemüügiettevõtet ja viimase 15 aasta jooksul on keskus järjest enda juurde toonud sellised kvaliteetjaeketid nagu Sportland, Apollo raamatupood, Denim Dream, Monton, Goldtime ja Mustang. Samal ajal on keskusesse jäänud paljud ettevõtted, kes on seal edukalt tegutsenud kõik 15 aastat, näiteks Rimi, Jysk, Euronics, Swedbank, Hesburger, Baltman jpt. Tunnistusena Lasnamäe Centrumi jätkuvast võlust jaekettide seas on Capfieldil hea meel teada anda, et on hiljuti sõlminud lepingu FLYING TIGERiga. Kauplus avatakse Lasnamäe Centrumis novembris.

Lasnamäe ja Rae valla elanike seas kõige populaarsemaks ostukeskuseks valitud Lasnamäe Centrumis käib aastas keskmiselt 4,2 miljonit külastajat. Keskusel on ka väga selge püsiklientuur – ligi 25% külastajatest käib keskuses üle nädala ja ligi 80% korra kuus. Lasnamäe Centrumi käive on iga aasta kasvanud keskmiselt 3,5%. Samuti on keskus linnas tähtis tööandja, olles töökohaks enam kui 300 inimesele.

„Kui Lasnamäe Centrum uksed avas, ei olnud siin läheduses ühtegi teist jaemüüjat, kes oleks suutnud rahuldada sedavõrd arvuka elanikkonna vajadusi. Nüüdseks on Lasnamäe Centrum kujunenud kohaliku jaekaubanduspiirkonna südameks, pakkudes üle 100 000 m2 kaubanduspinda, kus asuvad ka Bauhaus ja äsja laienenud Prisma. Plaanime kasvada veelgi, sest otsime pidevalt uusi arenguvõimalusi,“ kirjeldas olukorda Capfieldi juhatuse liige Ruben Gornischeff.

Capfield on viimase kolme aasta jooksul Lasnamäe Centrumi välisilme värskendamisse investeerinud ligi 500 000 eurot, uuendades fassaadi ja interjööri. „Püüame keskust alati täiustada, et pidada sammu jaekaubanduses toimuvate muudatustega ja vastata kaupmeeste soovile avada Lasnamäe Centrumis uusi kauplusi. Meie eesmärk on endiselt sama, pakkuda klientidele parimat ostuelamust,“ lisas Capfieldi keskuste juht Kadri-Ann Tivas.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757