Circle K juhid vahetasid kohad

Circle K Eesti juhtkonnas vahetasid kolm tippjuhti oma vastutusvaldkondi – senine jaemüügidirektor asus mootorikütuste müügidirektori, personalidirektor jaemüügidirektori ja turundusjuht kaubandusdirektori ametikohale.

“Kui üks ametivahetus oli tingitud kaubandusdirektori lapseootuspuhkusele siirdumisest, siis teised kaks valdkonnavahetust toimusid mitte ajutiselt vaid püsivalt. Vastupidiselt esmamuljele on sellised karjääriteel liikumised meie kontserni praktikat arvestades oodatud ja tavapärased valikud, mille eesmärk on juhte motiveerida ja anda neile arenguks võimalusi,“ märkis Circle K Eesti peadirektor Kai Realo.

“Ettevõtte juhtkonnas töötavatel juhtidel ei ole tihti võimalik oma karjääriteed jätkata vertikaalselt ning seetõttu on hea kui kogenud juhid saavad võimaluse arendada oma kogemusi ja oskuseid, liikudes organisatsioonis horisontaalselt,” sõnas Realo.

“Kõik kolm juhti on meie organisatsioonis töötanud pikaajaliselt ning osaledes juhtkonna töös, on neil olnud võimalus saada põhjalik ülevaade ettevõtte erinevatest tegevusvaldkondadest. Kuna pean tippjuhi töös kõige olulisemaks oskuseid ja kogemusi just inimeste juhtimisel, olen kindel, et mu kolleegid saavad koostöös meie väga pädevate spetsialistidega uute valdkondade juhtimisega suurepäraselt hakkama,” sõnas Realo.

Circle K uus mootorikütuste jaemüügidirektor Raimo Vahtrik on kontsernis, sealhulgas Ameerika Ühendriikide ja Venemaa äriüksuses, töötanud 25 aastat, jaemüügidirektori ametikohale asunud Hedi Nurme-McDonald kümme aastat ning kaubandusdirektori koha üle võtnud Diana Veigel seitse aastat. Ajutiselt vabaks jäänud turundusjuhi kohale asub kaheks järgnevaks aastaks varem turundusspetsialistina töötanud Madli Merila. Uue personalidirektori leidmiseks on Circle K välja kuulutanud värbamiskonkursi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara