Autor: Kaubandus.ee • 16. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maxima Grupp tuleb uue toidukaupade e-poega turule

Eestis alustab teisipäevast, 16. oktoobrist 2018 äritegevusega Barbora, mis on Baltikumi suurim toidu- ja igapäevaste tarbekaupade e-pood.

Barbora, mis kuulub Maxima Grupile, hakkab asendama tänaseni Eestis edukalt tegutsenud veebipoodi e-maxima.ee. Uue kaubamärgi Barbora tulek annab klientidele võimaluse teha oste nutitelefonis ja maksta lisavõimalusena ka siis, kui tellitud kaup on kohale jõudnud. Tellimused täidetakse senisest kiiremini ja olemasolevate e-Maxima klientide jaoks muudatusega seoses ühtegi ebamugavust ei kaasne.

Ettevõte lubab, et enne 16.30 esitatud tellimused viiakse klientideni samal päeval mugava, kokku lepitud ühetunnise ajavahemiku sees.

Kauba eest saab endiselt elektrooniliselt tasuda, kuid lisandunud on Eestis ainulaadne võimalus teha kliendi kodus ka kaardimakse.

“Nelja tegutsemisaasta jooksul sai e-maxima.ee Eestis üheks toidu- ja tarbekaupade veebimüügiga tegutsevate ettevõtete liidriks. E-Maxima projekti arendanud meeskond saavutas väga häid tulemusi ja jõudis murda end juhtivate e-kaubanduse teenusepakkujate hulka, kuid nüüd on aeg alustada uue peatükiga – Barbora tuleb koos uute võimalustega ning tagab lihtsa ja meeldiva internetist ostmise kogemuse,“ lausus Maxima Eesti tegevjuhi asetäitja Marko Põder.

“Barbora ärifilosoofia seisneb kõigi äriprotsesside nägemises läbi kliendi silmade. Ettevõte arendab pidevalt tehnoloogilisi lahendusi, mis muudavad ostmise kliendi jaoks lihtsamaks ja kiiremaks,“ lisas Barbora.ee e-poe tegevjuht Deniss Osman. “Läti ja Leedu näitel võime öelda, et Barbora mobiilirakendus ja kaardimakse tegemise võimalus koduuksel on just need lahendused, mis ostukogemuse meeldivamaks muudavad. “

“Tarbijad peavad mobiilirakendust väga mugavaks lahenduseks ja usun, et see on Barbora jaoks turul üks põhieeliseid. Leedus võeti mobiilirakendus kasutusele kolm aastat tagasi ning hetkel tehakse selle kaudu 40% ostudest. Lätis tutvustati Barbora rakendust kevadel ning hetkel tehakse selle kaudu 20% tellimustest,“ märkis Osman.

Lätis ja Leedus on Barbora toidu- ja igapäevaste tarbekaupade valdkonnas e-kaubanduse liider. Ettevõtte müügikäive ulatus 2017. aastal Leedus 19,9 miljoni euroni ja Lätis (ilma käibemaksuta) 3,2 miljoni euroni. Ettevõtte eesmärk on Lätis ja Leedus ületada sel aastal 37 miljoni eurone konsolideeritud müügikäive.

Eestis soovitakse jõuda 5 miljoni euro suuruse müügikäibeni ning kõigi Balti riikide konsolideeritud müügikäibe eesmärk on 50 miljonit eurot.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757