Tallink sõlmis frantsiisilepingu United Colors of Benetton'iga

Tallink Grupp ja Benetton Group sõlmisid selle nädala alguses frantsiisilepingu, millega Tallink omandas kuulsa kaubamärgi United Colors of Benetton esindusõigused Eesti turul.

Tallink avab Benettoni esimese esinduspoe juba novembris uues kaubandus- ja meelelahutuskeskuses T1 Mall of Tallinn. Lisaks on kaubamärgi tooted järgmise aasta kevadhooajast saadaval ka ettevõtte laevakauplustes.

“Benetton on üle maailma tuntud ja armastatud kaubamärk ja seda ka paljude eestlaste hulgas. Meil on hea meel, et uue lepinguga saame selle populaarse kaubamärgi tooted Eesti turule tagasi tuua,” lausus Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.

“Valisime esimese esinduspoe asukoha uues T1 kaubanduskeskuses ja selle poe Londoni Oxford Street’i esinduspoele sarnase kontseptsiooni välja koostöös Benettoniga ja ma usun, et need on igati sobilikud tähistamaks selle kaubamärgi naasmist Eesti turule,” lisas Pärna.

“Meil on väga hea meel, et saame teha koostööd ning tuua United Colors of Benettoni kaubamärk tagasi Eesti turule sellise maineka partneriga nagu Tallink Grupp,” kommenteeris lepingut Benetton Group.

Uuel esinduspoel on 440 ruutmeetrit kaubanduspinda Benettoni kuulsate naiste, meeste ja lasteriiete kollektsioonide väljapankekuks ja müügiks. Poe kontseptsiooni aluseks on kaubamärgi kõigi viimaste poodide baaskontseptsioon: mitteformaalne, kõrgtehnoloogiline sisustus üheskoos värvikirevate toodetega, mis pakuvad ostjatele tõelist Benettoni elamust.

Benetton on neljas tuntud rõiva ränd, mille frantsiisi Tallink Grupp on sel aastal omandanud. Selle aasta veebruaris omandas grupp kaubamärgi Esprit frantsiisiõigused Eestis, millele septembris lisandusid kaubamärgid Vero Moda ja Jack & Jones.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara