Autor: Maarit Eerme • 31. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-Selver avas komplekteerimiskeskuse

Selver avas Tallinnas piirkonna suurima toidu- ja esmatarbekaupade komplekteerimiskeskuse, ning sellega on loodud eeldused, et järgmise aasta lõpuks ületaks e-kaupluse käive 12 miljoni euro piiri.
e-Selveri meeskond
Foto: Harry Tiits

„Tänu e-Selveri komplekteerimiskeskuse efektiivsusele on meil võimalik klientidele pakkuda senisest kiiremat teenust, suurendada teenindusmahtu ja peagi laiendada ka teeninduspiirkonda. Komplekteerimiskeskusega oleme loonud kõik eeldused, et järgmise aasta lõpuks ületaks Selveri e-kaubanduse käive 12 miljoni euro piiri,“ ütles AS-i Selver juhatuse liige Kristi Lomp. Ta lisas, et kolme aastaga on nad saavutanud kindla turuliidri positsiooni toidukaupade kojuveos. „Võime ainult ette kujutada, kui palju me nüüd kasvame.“

Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski sõnul on e-kaubanduses võitja see, kes suudab kauba kõige kiiremini ja kliendile sobivamal viisil kohale toimetada. Seoses uue komplekteerimiskeskuse avamisega on klientidel võimalik saada tellitud kaup kätte juba samal päeval, kui tellimus on e-Selverist esitatud hiljemalt kella 16-ks. „Kes soovivad kauba kättesaamisel suuremat ajalist vabadust, võivad kauba tellida üheksasse Tallinna Selveri infoletti, personaalsesse kodupakiautomaati Cleverpodi või veel sellel aastal avatavasse Selvekappi,“ ütles Obolenski.

e-Selveri komplekteerimiskeskuse avamine
Foto: Harry Tiits

Ta tundis väga uhkust selle üle, et tänu suurenenud võimalustele on neil võimalik sahtlipõhjast võtta töösse projekte, mis ennem seisid just mahu taga. „Uued piirkonnad, uued tarneviisid, kiirem teenindus, uus sortiment,“ loetles Obolenski ning lisas, et e-Selveri valikus saab olema ka tooteid, mida Järve Selveri sortimendis ei ole. „Kindlasti hakkame tegema ka e-poe klientidele eripakkumisi, mida tavakauplusest ei leia.“

„Olen kindel, et meie edu taga on see, et oleme suutnud tavakaupluse ja e-Selveri põimida edukalt üksteise sisse ühtseks Selveriks,“ sõnas Obolenski.

Varem komplekeeriti e-Selveri tellimused Järve Selveri müügisaalis, kuid nüüd pannakse e-Selveri 2/3 kliendi tellimusest kokku selleks ehitatud ligi 2000-ruutmeetrises komplekteerimiskeskuses. Kompaktsus ja enimmüüdavate toodete koondamine komplekteerimiskeskusesse võimaldavad e-Selveri tellimusi täita senisest efektiivsemalt ja kiiremini.

E-Selveri ühe kuu käive on miljon eurot, mis on võrreldav hüpermarketi käibega. Komplekteerimiskeskus annab tööd üle 50 inimesele. Tellimusi viivad iga päev kohale 14 spetsiaalselt toiduveoks kohandatud kaubikut. Peamisteks klientideks on eratarbijad kuid ka ärikliendid. Kolme tegutsemisaasta jooksul on e-poodi kasutanud 50 000 Partnerkaardi kliendi.

E-Selver on Eesti e-toidupoodide turuliider teenindades Eesti suurimat teeninduspiirkonda ja klientide hulka. E-Selveri kullerteenust saab tellida Tallinnas ja Pärnus ning osaliselt Harjumaal, Raplamaal ja Pärnumaal.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757