Lasnamäel avati uue kontseptsiooniga Telia esindus

14. novembril avati Lasnamäe Centrumis uuendatud telekomiesindus, kus külastaja saab kogeda uut lähenemist nii klienditeeninduse kui teeninduskeskkonna vaates ning kus on esiplaanil interaktiivsed lahendused ja paindlikud suhtlusvõimalused.

Tegu on seitsmenda Telia esindusega, mis on sel aastal üle viidud tänapäevaseid vajadusi toetavale kontseptsioonile, Tallinnas on see kolmas uuenduskuuri läbi teinud esindus.

Telia Eesti jaeäri juhi Katre Liibergi kinnitusel on uuele kontseptsioonile viidud esinduses põhjalikult läbi mõeldud erinevad tsoonid ja nende eesmärgid.

„Meie lähenemine eristub kõigist konkurentidest nii kontseptsiooni kui pakutavate võimaluste poolest ning soovime läbi selle pakkuda oma külastajate erinevatele vajadustele vastavat kliendikogemust. Erinevad vanusegrupid vajavad erinevat lähenemist: mõni põhjalikumat selgitamist, aega ja rahu, teine sihtgrupp jälle toodete ja teenuste tutvustamist ja võrdlusi. Kõigi nende vajadustega on esinduse uues kontseptsioonis arvestatud," sõnas Liiberg. Tema lisas, et nad kasutavad esindusi ka ürituste tarbeks (koolitused, aruetlupaneelid, esitlused või pühade tähistamised).

Liibergi hinnangul ei pea kaubanduspind toimima ainult kaubandus-või teeninduskohana. "Oluline on pakkuda külastajatele lisaväärtust uute oskuste, teadmiste või kogemuste näol,“ ütles ta.

Üheks oluliseks uuenduseks on interaktiivsed puutetundlikud nutiekraanid, kus klient saab kas üksi või koos konsultandiga kasutada Telia e-poodi, tutvuda erinevate tootjate samas hinnaklassis olevate seadmetega ja neid võrrelda, lisaks uurida mobiilipakette või oma koduse aadressi internetiühenduse võimalusi. Lisaks on klientide poolt positiivset tagasisidet saanud demotelefonide väljapanekud ning uuenduslikud hinnasildid, mis asuvadki demotelefonide ekraanidel.

„Palju uuendused on ka silmale nähtamatud ning teenivad eelkõige jätkusuutliku äri põhimõtteid. Oleme edukalt rakendanud showroomi strateegiat – varasema lahendusega, kus terved esinduse seinad olid täis kappe, kus olid välja pandud arvukalt mobiile, oleme nüüd läinud ainult põhiportfelli demonstreerimise teed ning kõik väljas olevad seadmed töötavad ja neid saab koheselt proovida," rääkis Liiberg. Tema sõnul see muudatus valmistas neile alguses enim hirmu, kuna klient on harjunud elektroonikakauplustes nägema ohtralt kaupa. Täna saavad nad kinnitada, et nende jaoks on see strateegiline muudatus olnud edukas - läbimüük on uuendatud esindustes kasvanud ning ka e-poes müüdud seadmete osakaal on suurenenud.

Suur muudatus on esindustes olnud ka kogu audiovisuaalse meedia kaughallatavaks muutmine. „Nüüd saame näidata ja öelda kliendile just seda, mis temale väärtust loob ja just sel ajal kui see oluline on. Meie siseraadio ja ekraanilahendused toimivad sümbioosis ja toetavad uue generatsiooni kliendikogemust.“

Lasnamäe Centrumi esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendas Telia üle Eesti seitse esindust eesmärgiga pakkuda klientidele ja töötajatele positiivset kogemust, kasutajamugavust ja uut funktsionaalsust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara