Prisma aitab Eesti tootjatel avada ukse Soome turule

Eestis tegutseb kümneid ettevõtjaid, kellel on võimalus Prisma kaudu siseneda Soome turule nii oma brändidega kui alltöövõtjana.

Prisma emafirma S-Grupi erinevate valdkondade ostujuhid tutvustasid Eesti tootjatele korraldatud infopäeval, millised on nende võimalused Soome turu suurima jaemüüja abil oma äri arendada ning julgustasid seda sammu astuma.

S-Grupi värske ja sügavkülma kaupade ostudirektor Kim Strömsholmi sõnul on Eesti tootjad viimastel aastatel oma toodangu kvaliteeti Soomes tõestanud. „Mitmed Eesti tootebrändid on edukalt sisenenud Soome turule ning siin hästi vastu võetud,“ ütles Strömsholm, kelle sõnul on S-Grupp Eesti tootjatega koostööst väga huvitatud.

Prisma Peremarketid Eesti tegevdirektor Jussi Nummelin ütles, et Eesti tootjate ambitsioon Soome laieneda on kasvamas ning sel teemal ollakse ettevõtetega pidevalt suhtluses.

„Meil on alati hea meel, kui mõni siinne ettevõtja oma toodetega ka Soome kauplustesse pääseb. Küll aga tuleb silmas pidada, et S-Grupi kvaliteedinõuded on karmid, mis tähendab, et meie sortimenti pääsemine on omaette kvaliteedimärk ning kindlus ka Soome tarbijale, et tegemist on hea tootega. See kehtib nii meie enda kui teiste brändide kohta,“ märkis Nummelin. Ta tõi välja, et lisaks kvaliteetsele tootele peab ettevõte olema valmis panustama ka turundusse ja tagama sujuva tarne, et oluliselt suuremat turgu teenindada.

AS Tere on aastaid S-Grupiga koostööd teinud juba aastaid. Ettevõtte juhatuse esimehe Katre Kõvaski sõnul on S-Grupi osa Tere ekspordis raske üle hinnata. „S-Grupi näol on tegu kahtlemata ühe olulisema partneriga meie Skandinaavia-suunalisel ekspordil. Tere poolt S-Grupile toodetavad kohupiimakreemid on leidnud Soome turul väga hea vastuvõtu ning loodame, et peatselt suudame oma tootevalikut veelgi laiendada,” sõnas Kõvask.

Eesti tuntuim toiduõli kaubamärk Olivia sihib ühe järgmise sammuna laienemist Soome turule, kus rapsiõli on toiduvalmistamisel aastakümneid olnud kõrgelt hinnatud. Olivia HoReCa ja jaetoodete müügijuht Mikk Johanson märkis, et sarnaselt eestlastele on soomlaste tarbimisharjumused ja teadlikkus toidurasvade osas võrdlemisi sarnased, mistõttu on Soome sihtturuna atraktiivne. „Olivia on Eestis armastatud ja hinnatud kaubamärk. Meie tarbijad on teadlikud ning mõistavad rapsiõli kasulikke omadusi. Kuna oleme juba alustanud kaubamärgi distributsiooniga Lätis, siis Soome on meie jaoks järgmine loogiline käik, sest sealne tarbija tunneb rapsiõli hästi ning juba teeme me selle jaoks esimesi samme,“ lausus Johanson. „Meie rapsiseemne töötlemistehas vastab kõrgetele rahvusvahelistele standarditele.”

S-Grupi infopäev toimus eile TalTech innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses Mektory, infopäeval osales 70 Eesti tootmisettevõtet.

Prisma Peremarket kuulub kaubanduskontserni S-Grupp, mis tegutseb Soome, Eesti ja Venemaa turgudel, olles Soomes turuliider 47% turuosaga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara