Autorid: Hando Sinisalu, Merit Võigemast • 7. märts 2024

Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse

Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.
Teenusedisainer Kaarel Mikkin Brand Manuali kontoris Rotermanni kvartalis.
Foto: Eiko Kink

“Lihtne on peituda selle taha, et meil on nii palju kliente, me ei jõua nii palju personaalselt teenindada. Ehk ettevõtte kasv ei tohiks olla üllatus, see peaks olema programmeeritud ka osana ettevõtte teenindusest,“ sõnas teenusedisaini ja brändingu agentuuri Brand Manual üks asutajatest Kaarel Mikkin.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757