Autor: Gert Karu • 5. aprill 2024

Kuidas majanduslanguses edu säilitada?

Majanduslanguses seisavad ettevõtted silmitsi väljakutsetega, mis panevad proovile nende vastupidavuse ja paindlikkuse. Müügitreener ja DPD Eesti müügitiimijuht Gert Karu sõnul tuleb müügiosakondadel leida uusi võimalusi, kuidas säilitada ja suurendada müüki, hoolimata päringute vähenemisest ja konkurentsi tihenemisest.

Praegune olukord nõuab rohkem proaktiivsust, loomingulisust ja klientidele suunatud tegevusi mitte ainult osakondadelt, vaid määravaks saab ka iga müügiametiesindaja individuaalne panus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757