Autor: Merit Võigemast • 9. aprill 2024

Suhkrumaks panigi soomlased vähem limonaadi jooma

Soome Konjunktuuriinstituudi uuring selgitas, et suhkrumaksu kehtestamine avaldaski tarbijatele mõju - magusaid karastusjooke ostetakse vähem, kirjutas Helsingin Sanomat.
Helsingi tänavaated.
Foto: Andres Haabu

Soome Konjunktuuriinstituut uuris riigis 2011. aastal jõustunud magusamaksu mõju tarbimisele. Suhkrumaksu alla läksid toona nii karastusjoogid, aga ka maiustused-kommid ja jäätis. Karastusjookide maksu on alates selle kehtestamisest ka vahepeal veelgi tõstetud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757