Autor: Merit Võigemast • 18. aprill 2024

Rimi otsustas tasemete kampaania lõpetada

Rimi otsustas seitsme kuu järel lõpetada tasemete kogumise kampaania, ettevõtte teatel oli tegu pilootprojektiga.
Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.

“Eelmise aasta septembrist piloteerisime kõigis kolmes riigis astmelise lojaalsusprogrammi soodustused ja oleme otsustanud, et aprillist kampaania lõpeb,” kommenteeris Rimi Eesti kliendisuhete juht Elina Rant.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757