Maarit Eerme • 27 märts 2015

Apollo raamatupood kavatseb tõusta  kinoturu liidriks

Apollol oli eelmise aasta alguses portfellist puudu suured ekraanid kodukinode kõrval ning kinoärisse astumine oli nende kasvustrateegia loogiline samm ning  Apollo Holdingu tegevjuhi Mauri Kristjan Dorbeku sõnul soovivad nad nüüd tõusta ka kinoturu liidriks.

Apollo Holdingu tegevjuht Mauri Kristjan Dorbek rääkis, et Apollo alustas ärimudeli muudatustega juba raamatupoes. „Täna on Apollo kogupere meelelahutuspood, kus lisaks raamatutele on meil lai valik tooteid ka filmi- ja muusikahuvilistele, lastele pakume lisaks arendavatele raamatutele ka mänge ja mänguasju,“ loetles Dorbek. Lisades, et meelelahutusmaailmad sulanduvad ning see on trend, mille märkamine on meile edu toonud.

Dorbeku sõnul olid suured ekraanid kodukinode kõrval veel nende portfellist seni puudu, mistõttu oli sisenemine kinoärisse Apollo kasvustrateegia loogiline samm. „Avasime oma esimese kino Pärnus eelmise aasta kevadel ja augustis ostsime ära Tallinnas Solaris kino, kus on peatselt tulemas rebrändimine. Oleme planeerinud 2017 aastaks avada veel 5 kino, millest esimene tuleb selle aasta lõpus praegu ehitatavasse Mustamäe Keskusesse,“ rääkis ettevõtte juht kino arendus plaanidest. Kommenteerides, et nad kavatsevad tõusta ka kinovallas liidriks, et kliendil oleks rohkem kanaleid ja puutepunkte nende sisu tarbimiseks.

„Raamatutest tehakse filme, filmides on muusikat, kogu animatsioonifilmi juurde toodetakse lastele raamatuid ja muid mänguasju, see on kõik Apollos kaetud. Koos asetsevad kauplused ja kinod suurendavad teineteise müüki ning aega, mida kliendid Apollos meelelahutusele kulutavad,“ selgitas Dorbek ettevõtte strateegiat. Sellest kontseptsioonist oli puudu veel toitlustus ning esimese kohvik-mahlabaari Blender avasid nad 2014 oktoobris Ülemiste keskuses, kus pakutakse tervislikke võikusid ja värsketest puuviljadest tehtud jooke.

Apollo on teinud erinevate kampaaniate raames sihitud pakkumisi ning nad näevad selles suurt edu. „Teeme täna antud valdkonnas suuri samme edasi, sest näeme tugevat seost sihitud turunduse ja müügiedu vahel,“ on Dorbek kindel.

Dorbeku sõnul on väga keeruline ühe puuga mõõta kõikide ettevõtete kliendi lojaalsust, sest kliendi rahakott ja tarbimisharjumused on erinevad. „Me peame lojaalseks kliendiks seda, kes tarbib meie poodides, kinodes ja mahlabaari tooteid ja teenuseid mitu korda aastas.“ Lojaalsus on Apollo jaoks ka sel aastal üks põhilisi märksõnu, millega tegeletakse. „Me võtame arvesse ostude arvu, kuid samas ei jäta tähelepanuta ka meie erinevatesse äridesse toodud rahasummasid,“ sõnas Dorbek. Lisades, et nad kavatsevad peagi välja tulla uue lojaalsusprogrammiga, mis loob nende tänastele ja ka tulevastele klientidele täiendavaid põhjuseid just nende teenuste eelistamiseks.

Mauri Kristjan Dorbek esineb 17. aprillil Pärnu Finantskonverentsil  ettekandega „Kas ja kuidas õnnestub läbi KPI-de siduda erinevaid tegevusvaldkonnad ühtseks ärimudeliks?“. Vaata konverentsi täpset kava SIIT .

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700