Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Killuke poeskäimise utoopiat
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna doktorant ja õppejõud Kristian Pentus kirjutab kliendi korduvatest kogemustest lugupeetud jaekaubandusettevõttes.
Sa kõnnid mööda inimtühja tänavat poodi. Kell on pisut pärast südapäeva ja sul tuli keset töö tegemist meelde, et järgmise nädala toidud on kõik ostmata.
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.