• 09.04.20, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Killuke poeskäimise utoopiat

Tartu Ülikooli majandusteaduskonna doktorant ja õppejõud Kristian Pentus kirjutab kliendi korduvatest kogemustest lugupeetud jaekaubandusettevõttes.
Kristian Pentus.
  • Kristian Pentus.
  • Foto: Erakogu
Sa kõnnid mööda inimtühja tänavat poodi. Kell on pisut pärast südapäeva ja sul tuli keset töö tegemist meelde, et järgmise nädala toidud on kõik ostmata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele