• 09.04.20, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Killuke poeskäimise utoopiat

Tartu Ülikooli majandusteaduskonna doktorant ja õppejõud Kristian Pentus kirjutab kliendi korduvatest kogemustest lugupeetud jaekaubandusettevõttes.
Kristian Pentus.
  • Kristian Pentus.
  • Foto: Erakogu
Sa kõnnid mööda inimtühja tänavat poodi. Kell on pisut pärast südapäeva ja sul tuli keset töö tegemist meelde, et järgmise nädala toidud on kõik ostmata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele