Andrija Arro: kõnekäänd, et üheksa korda mõõda ja üks kord lõika, ei kehti enam
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro kirjutab, kuidas pärast pandeemiat minna e-kaubandusega edasi nii, et käive ei langeks tagasi koroonaeelsesse ajastusse ja e-poodi värvatud inimesed tööta ei jääks.
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro Rimi logistikakeskuses.
Foto: Raul Mee
Märtsis pandi kaupmees valiku ette: kas lähed internetti või sind pole enam olemas. Selle aasta aprill tõi Eesti e-poodidele juba kahekordse käibe kasvu, mis ulatus 120 miljoni euroni. Alles nüüd avanes kaupmehe jaoks võlulaegas, mida ise kuidagi ei suudetud täielikult avada.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.