Ehkki T1 kaubanduskeskusega läks sedapuhku niimoodi, ei maksa selle koha väljavaadetest liiga kaugele ulatuvaid järeldusi teha, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ei, Tallinn pole valmis. Ka kaubanduskeskuste poolest mitte. T1 pankrotti minek ei näita seda, et linn on ostukeskusi täis ja rohkem ei mahu, ning see pole öeldud üksnes selleks, et vaaterattaga keskuse lähedal pesitsev Ülemiste vanake ei hakkaks vett paisutama.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.