Autor: Tiina Pärson • 18. oktoober 2023
Eesti ettevõtete e-kaubanduse käive on jätkuvalt tõusutrendis
Eesti ettevõtete seas on e-kaubanduse kanalite kasutamine leidnud kindla koha ning on näha, et e-kanalites turustamine jätkab tõusvas trendis, selgub Statistikaameti uuringust. Viimase aastaga on enam kui viiendik ettevõtteist liikunud kaupade ja teenuste müügiga e-keskkonda.
Viimase ettevõtete turustamiskanalite uuringu tulemused näitavad, et 2022. aastal on enam kui viiendik ettevõtteist (22%) liikunud kaupade ja teenuste müügiga e-keskkonda, seda kas veebilehe või EDI-kanalite (ingl electronic data interchange) kaudu. Olgu võrdluseks kõrvale toodud, et 2010. aastal oli e-kaubandust kasutanud ettevõtete osakaal 11% kõigist ettevõtteist.