Leedu rõivafirma Apranga Grupp teenis esimesel poolaastal 81,2 miljoni eurose käibe juures 0,957 miljonit eurot kasumit. Eelmisel aastal samal ajal oli ettevõte 0,579 miljoni euroga kahjumis, selgub börsiteatest.
Apranga kuue kuu käive jäi 6,3% alla eelmise aasta sama perioodi müügitulule ning oli 25,2% väiksem kui 2019. aasta esimesel kuuel kuul. Tulemusi mõjutas juhtkonna sõnul see, et koroonapiirangute tõttu olid nii Eestis, Lätis kui ka Leedus mingil ajal kauplused suletud.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.