Leedu rõivafirma Apranga Grupp teenis esimesel poolaastal 81,2 miljoni eurose käibe juures 0,957 miljonit eurot kasumit. Eelmisel aastal samal ajal oli ettevõte 0,579 miljoni euroga kahjumis, selgub börsiteatest.
Apranga kuue kuu käive jäi 6,3% alla eelmise aasta sama perioodi müügitulule ning oli 25,2% väiksem kui 2019. aasta esimesel kuuel kuul. Tulemusi mõjutas juhtkonna sõnul see, et koroonapiirangute tõttu olid nii Eestis, Lätis kui ka Leedus mingil ajal kauplused suletud.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.