Amazon teatas kolmapäeval Reutersile, et plaanib sulged kõik 68 füüsilist raamatupoodi, pop-up poodi ja "4-tärni" kauplust Ameerika Ühendriikides ja Ühendkuningriigis.
Tegemist on pöördepunktiga Amozonile, mis alustas veebipõhise raamatumüüjana, pakkudes konkurentsi traditsioonilistele turgu valitsevatele ettevõtetele. Aastakümneid hiljem lisandusi ka füüsilise poed, kirjutab Äripäev.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.