Amazon teatas kolmapäeval Reutersile, et plaanib sulged kõik 68 füüsilist raamatupoodi, pop-up poodi ja "4-tärni" kauplust Ameerika Ühendriikides ja Ühendkuningriigis.
Tegemist on pöördepunktiga Amozonile, mis alustas veebipõhise raamatumüüjana, pakkudes konkurentsi traditsioonilistele turgu valitsevatele ettevõtetele. Aastakümneid hiljem lisandusi ka füüsilise poed, kirjutab Äripäev.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.