Autor: Art Lukas • 5. november 2019

E-kanalis ei saa müüa samamoodi kui füüsiliselt poes

Saade „E-kaubanduse areng ja tulevik“ keskendub omni-channel lahendustele ning selle väljakutsetele kaupmeestele. Saates on külas Tallink Duty Free juht Aimar Pärna ja Finestmedia e-kaubanduse konsultant Martin Lond. Saadet juhib Art Lukas. Saadet toetab DPD.
E-kanalis ei saa müüa samamoodi kui füüsiliselt poes
E-kaubanduse areng ja tulevik

E-kanalis ei saa müüa samamoodi kui füüsiliselt poes

Saade „E-kaubanduse areng ja tulevik“ keskendub omni-channel lahendustele ning selle väljakutsetele kaupmeestele. Saates on külas Tallink Duty Free juht Aimar Pärna ja Finestmedia e-kaubanduse konsultant Martin Lond. Saadet juhib Art Lukas. Saadet toetab DPD.
05.11.2019
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757