Coop Eesti jaekaubanduse netokäive ulatus eelmisel aastal üle 630 miljoni euro, tänavu liigub ettevõte veel parema tulemuse suunas.
Foto: Raul Mee
Käesoleva aasta kolme esimese kvartaliga on ettevõtte kasv isegi kiirenenud, kui võrrelda mullu sama perioodiga, nentis Ivask Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.