• 24.11.20, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja valmistub koroonajõuludeks

Tänavu jõulude eel arvestab börsil noteeritud Tallinna Kaubamaja koroonapiirangutega, kuid loodab suuresti klientide mõistlikkusele, ütles ettevõtte turundusdirektor Enel Kolk.
Tallinna Kaubamaja
  • Tallinna Kaubamaja
  • Foto: Liis Treimann
Kolk rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et näiteks inimeste kuhjumist ja trügimist kauplustes nad ei pelga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele