Kaupmees: kütuse hinna tõus on väikepoodide käivet kasvatanud
Külades ja alevikes asuvate väikepoodide käive on jõudsalt kasvanud ja tõenäoliselt on selle taga kütusehindade tõus, rääkis Järva Tarbijate Ühistu juhatuse liige Tiiu Lunts.
Kliendid käivad aina enam kohalikes väikepoodides.
Foto: Liis Treimann
“Mootorikütuse hinnad on olnud päris pikka aega kõrged ja küllap on kliendil siin kaalutlemise koht, et kas iga väikese ostusoovi pärast tasub sõita suuremasse asustatud punkti või ongi võimalik oma ostusoovi lahendada oma kodu väikepoe baasil,” rääkis Lunts Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.