Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles, et numbrid näitavad kriisi, aga neil on hästi. Käibemaksu tõusu mõju jääb Pärnitsa hinnangul pisukeseks.

- Ülemiste juht Guido Pärnits ütles, et aasta vaates on enim langenud lastekaupade tarbimine. Ta hindas, et ehk on rohkem inimesi pöördunud taaskasutuse poole.
- Foto: Liis Treimann
Tänavust aastat kommenteerides nentis Pärnits, et läks oodatust paremini. Enim on tema teatel langenud lastekaupade tarbimine. "Laste pealt kokku ei taheta hoida, aga kuna lastekaupade elutsükkel on lühike, siis on muudetud tarbimist ja ilmselt vaadatakse rohkem teise ringi kaupade poole. Samuti on turule tulnud odavaid lastekaupasid müüvaid poode nagu Pepco, kellel üsna hästi läheb," räägib Pärnits.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.